sport-1244924_1920 (1)

Kiedy sukcesywnie rozpoczynamy dietę i dostosowany do nas indywidualnie trening, szukamy czegoś co nam pomoże wystartować, a w późniejszym czasie uzyskać wymarzony efekt i sylwetkę sportowca. Wtedy sięgamy po rożnego rodzaju suplementy diety, które maja nam pomoc, jednak przed ich zastosowaniem warto zapoznać się z jego działaniem i czy jest tym czego właśnie oczekujemy. Najczęstszym i najbardziej rozpoznawalnym suplementem jest kreatyna, która poprzez wiele połączeń przybrała również wiele form. Jest to ogromny plus, ale również problem dla tych, którzy musza skupić się na tym jednym produkcie, a nie do końca wiedza jak go wybrać. Jeśli chodzi o jej stosowanie, to istnieją dwa warianty dawkowania. Stosując monohydrat można wykorzystywać tak zwana fazę ładowania. Suplementacja nim w ilości 20-30 g na dobę przez okres 5 dni wykazała wzrost tego związku w mieścinach o 25-30% co jest wynikiem bardzo wysokim, aczkolwiek najczęściej zalecana jest suplementacja 10 dniowa, która pozwoli na wywołanie maksymalnego efektu wzrostu siły i masy mięśni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *