sport-1685975_1920

Płaski, jędrny brzuch to marzenie nie tylko kobiet, ale również mężczyzn. Nie osiągnie się go jednak skupiając się jedynie na brzuszkach. Aby uzyskać pożądany efekt należy do swojego dziennego treningu włączyć elementy treningu cardio, czyli ćwiczeń wytrzymałościowych, które przyśpieszają pracę serca, dotleniają mięśnie i dzięki temu są skuteczną metodą na walkę z nadprogramowymi kilogramami Nie ma prostego sposobu na szybką rzeźbę brzucha. Kluczem do sukcesu jest systematyczność ćwiczeń. Wystarczy, że będzie się ćwiczyć codziennie ok. 15 minut a efekty powinny być widoczne już po miesiącu. Najpopularniejsze ćwiczenia na płaski brzuch to: unoszenie miednicy podczas leżenia na plecach, czyli przyciąganie kolan do klatki piersiowej), skłony tułowia z nogami w górze oraz unoszenie miednicy w pozycji bocznej. Standardowo można dołączyć również brzuszki w przeróżnej postaci. Dodatkowo warto podczas całego treningu trzymać cały czas napięte mięśnie brzucha – jest to dodatkowy bodziec dla mięśni, który przyśpieszy proces ich rzeźbienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *