man-1190560_1920

Kiedy jesteśmy przyzwyczajeni do regularnego treningu, a nagle dostajemy na przykład wymarzoną pracę i przestaje nam wystarczać czasu na treningi na siłowni, szukamy rozwiązań, które pomogą nam łączyć życie prywatne z zawodowym oraz móc się ciągle rozwijać i realizować. Nie jest to proste, ale możliwe. Do tego potrzebny jest domowy plan treningowy siłowy, który chcemy realizować przez bliższy i dalszy czas. To zestaw ćwiczeń dopasowany ściśle do partii mięśni, które chcemy konsekwentnie wzmacniać. Powinien trwać w okolicach 40 minut, być stosowany co drugi dzień, by dać sobie czas na regenerację, a ilość powtórzeń danych ćwiczeń powinna stopniowo wzrastać. Taki trening to świetny sposób na utrzymanie kondycji, zwiększenie formy, ale też zrzucenie zbędnych kilogramów. Dla osób początkujących oczywiście zaleca się łagodniejsze ćwiczenia, a przynajmniej w mniejszej ilości niż osoby zaawansowane. Można również podzielić trening na ćwiczenia codzienne, po około 20 minut, z wyraźnym podziałem na różne partie ciała.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *